ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 26 W WARSZAWIE

TECHNIKUM nr 24, SZKOŁA POLICEALNA nr 17

  Zespół Szkół Nr 26
 
 

Miło nam poinformować,iż w tegorocznym XXII Rankingu Liceów i Techników Perspektywy 2020, nasza szkoła-Technikum nr 24 uplasowało się na 13 miejscu w Warszawie wśród techników, 35 na Mazowszu i 218 miejscu wsród techników w Polsce. Zostaliśmy odznaczeni tytułem honorowym „SREBRNEJ SZKOŁY 2020”


Zapraszamy do zapoznania się z ofertą edukacyjną szkoły
Dzień otwarty dla zawodu Technik Informatyk do spotkania na TEAMS podczas dnia otwartego 15.04.2021 (godziny 17:30-18:30) Dzień otwarty dla zawodu Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej do spotkania na TEAMS podczas dnia otwartego 15.04.2021 (godziny 17:30-18:30)

Wyniki egzaminów zawodowych z sesji styczeń-luty 2021.

Szanowni Państwo! Informujemy że placówka od dnia 19 października 2020 r. pracuje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 października 2020 r., zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Prosimy o śledzenie informacji na bieżąco na stronie www oraz w dzienniku Librus.

Ważne informacje dla maturzystów.

Logopeda

Zadania logopedy w szkole:

mgr Monika Malicka
 

  1. diagnozowanie uczniów;
  2. tworzenie indywidualnych programów terapii logopedycznej;
  3. prowadzenie terapii logopedycznej (usuwanie zakłóceń i zaburzeń komunikacji językowej);
  4. kierowanie uczniów na badania dodatkowe i konsultacje do odpowiednich specjalistów (ortodonta, laryngolog, audiolog, chirurg szczękowy, neurolog, foniatra);
  5. utrzymywanie stałej współpracy z rodzicami uczniów, pozostającymi pod opieką logopedy, w celu ujednolicenia oddziaływań terapeutycznych oraz osiągnięcia założonych celów terapii;
  6. współpraca z wychowawcami, pedagogiem, psychologiem szkolnym, a także pielęgniarką szkolną;
  7. prowadzenie dokumentacji logopedycznej;
  8. wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z zaburzeniami języka i komunikacji
  9. wzmacnianie wiary uczniów we własne możliwości, rozwijanie samoakceptacji i kształtowanie pozytywnej samooceny;
  10. motywowanie uczniów do podejmowania wysiłków w celu eliminowania zaburzeń językowych i komunikacyjnych;
  11. podnoszenie świadomości językowej uczniów;
  12. dbałość o poprawne, zgodne z normami języka ogólnonarodowego, wysławianie się;
  13. kultywowanie piękna języka ojczystego.

Comments are currently closed.