ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 26 W WARSZAWIE

TECHNIKUM nr 24, SZKOŁA POLICEALNA nr 17

  Zespół Szkół Nr 26
 
 

Miło nam poinformować,iż w tegorocznym XXII Rankingu Liceów i Techników Perspektywy 2020, nasza szkoła-Technikum nr 24 uplasowało się na 13 miejscu w Warszawie wśród techników, 35 na Mazowszu i 218 miejscu wsród techników w Polsce. Zostaliśmy odznaczeni tytułem honorowym „SREBRNEJ SZKOŁY 2020”


Szanowni Państwo! Informujemy że placówka od dnia 19 października 2020 r. pracuje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 października 2020 r., zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Prosimy o śledzenie informacji na bieżąco na stronie www oraz w dzienniku Librus.

Ważne informacje dla maturzystów.

Projekt edukacyjny – „ W połowie drogi …”

11-12.04.2013 r

Uczniowie klas drugich Liceum Ogólnokształcącego i Liceum Profilowanego oraz klasy trzeciej Technikum Informatycznego wzięli udział w ogólnopolskim projekcie edukacyjnym:

„ W połowie drogi…”. Istotą projektu jest praktyczne diagnozowanie osiągnięć uczniów klas drugich szkół ponadgimnazjalnych w podstawowych obszarach kształcenia z obowiązkowych przedmiotów maturalnych tj. języka polskiego i matematyki.

Testy matematyczne i polonistyczne konstruowane zgodnie z obowiązującą podstawą programową oraz wymaganiami ogólnymi obejmują:

Matematyka

  1. Wykorzystanie i tworzenie informacji
  2. Wykorzystanie i tworzenie reprezentacji
  3. Modelowanie matematyczne
  4. Użycie i tworzenie strategii
  5. Rozumowanie i argumentacja

Język Polski

  1. Odbiór tekstów kultury ( nieliterackich i literackich)
  2. Analiza i interpretacja
  3. Tworzenie wypowiedzi


Dzięki udziałowi w projekcie uczniowie mogli sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności, jakimi każdy przystępujący do egzaminu maturalnego musi się wykazać. Nauczycielom wyniki egzaminu diagnozującego posłużą do oceny poziomu dotychczasowych osiągnięć uczniów i będą wskazówką do dalszego planowania kształcenia z uwzględnieniem potrzeb rozwojowych swych uczniów.

 

Anetta Kubiś

Comments are currently closed.