ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 26 W WARSZAWIE

TECHNIKUM nr 24, SZKOŁA POLICEALNA nr 17

  Zespół Szkół Nr 26
 
 

Miło nam poinformować,iż w tegorocznym XXII Rankingu Liceów i Techników Perspektywy 2020, nasza szkoła-Technikum nr 24 uplasowało się na 13 miejscu w Warszawie wśród techników, 35 na Mazowszu i 218 miejscu wsród techników w Polsce. Zostaliśmy odznaczeni tytułem honorowym „SREBRNEJ SZKOŁY 2020”


Zapraszamy do zapoznania się z ofertą edukacyjną szkoły

Szanowni Państwo! Informujemy że placówka od dnia 17 maja 2021r. pracuje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 29 kwietnia 2021 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

Harmonogram zajęć lekcyjnych w dniach 17-28 maja 2021r. (tzw. hybrydowy)

  Lekcje w trybie zdalnym podział wg. klas (uczniowie pozostają w domu) Lekcje w trybie stacjonarnym podział wg. klas (uczniowie przychodzą do szkoły)
I tydzień
17-21 maja
1AI; 1BI; 1CI; 1DGP; 1EGP; 2EG; 2FG; 2FGP; 2GGP; 2HGP 2AT; 2BT; 2CT; 2DT; 2AI; 2BI; 2CI; 2DI; 2EI
II tydzień
24-28 maja
2AT; 2BT; 2CT; 2DT; 2AI; 2BI; 2CI; 2DI; 2EI 1AI; 1BI; 1CI; 1DGP; 1EGP; 2EG; 2FG; 2FGP; 2GGP; 2HGP

Od dnia 31 maja 2021 roku zajęcia dla wszystkich klas będą się odbywać stacjonarnie w szkole z zachowaniem reżimu sanitarnego.

Projekt edukacyjny – „ W połowie drogi …”

11-12.04.2013 r

Uczniowie klas drugich Liceum Ogólnokształcącego i Liceum Profilowanego oraz klasy trzeciej Technikum Informatycznego wzięli udział w ogólnopolskim projekcie edukacyjnym:

„ W połowie drogi…”. Istotą projektu jest praktyczne diagnozowanie osiągnięć uczniów klas drugich szkół ponadgimnazjalnych w podstawowych obszarach kształcenia z obowiązkowych przedmiotów maturalnych tj. języka polskiego i matematyki.

Testy matematyczne i polonistyczne konstruowane zgodnie z obowiązującą podstawą programową oraz wymaganiami ogólnymi obejmują:

Matematyka

  1. Wykorzystanie i tworzenie informacji
  2. Wykorzystanie i tworzenie reprezentacji
  3. Modelowanie matematyczne
  4. Użycie i tworzenie strategii
  5. Rozumowanie i argumentacja

Język Polski

  1. Odbiór tekstów kultury ( nieliterackich i literackich)
  2. Analiza i interpretacja
  3. Tworzenie wypowiedzi


Dzięki udziałowi w projekcie uczniowie mogli sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności, jakimi każdy przystępujący do egzaminu maturalnego musi się wykazać. Nauczycielom wyniki egzaminu diagnozującego posłużą do oceny poziomu dotychczasowych osiągnięć uczniów i będą wskazówką do dalszego planowania kształcenia z uwzględnieniem potrzeb rozwojowych swych uczniów.

 

Anetta Kubiś

Comments are currently closed.