ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 26 W WARSZAWIE

TECHNIKUM nr 24, SZKOŁA POLICEALNA nr 17

  Zespół Szkół Nr 26
 
 

Miło nam poinformować,iż w tegorocznym XXII Rankingu Liceów i Techników Perspektywy 2020, nasza szkoła-Technikum nr 24 uplasowało się na 13 miejscu w Warszawie wśród techników, 35 na Mazowszu i 218 miejscu wsród techników w Polsce. Zostaliśmy odznaczeni tytułem honorowym „SREBRNEJ SZKOŁY 2020”


Uwaga absolwenci!
Od 8 czerwca zaczynacie egzamin maturalny! Życzymy powodzenia!

KOMUNIKAT
Szanowni Państwo!
Informujemy że placówka od dnia 25 marca 2020 r. pracuje zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r.

w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
oraz
Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 kwietnia 2020 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19

Logopeda

mgr Monika Malicka

Zadania logopedy w szkole:

  • diagnozowanie uczniów;
  • tworzenie indywidualnych programów terapii logopedycznej;
  • prowadzenie terapii logopedycznej (usuwanie zakłóceń i zaburzeń komunikacji językowej);
  • kierowanie uczniów na badania dodatkowe i konsultacje do odpowiednich specjalistów (ortodonta, laryngolog, audiolog, chirurg szczękowy, neurolog, foniatra);
  • utrzymywanie stałej współpracy z rodzicami uczniów, pozostającymi pod opieką logopedy, w celu ujednolicenia oddziaływań terapeutycznych oraz osiągnięcia założonych celów terapii;
  • współpraca z wychowawcami, pedagogiem, psychologiem szkolnym, a także pielęgniarką szkolną;
  • prowadzenie dokumentacji logopedycznej;
  • wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z zaburzeniami języka i komunikacji
  • wzmacnianie wiary uczniów we własne możliwości, rozwijanie samoakceptacji i kształtowanie pozytywnej samooceny;
  • motywowanie uczniów do podejmowania wysiłków w celu eliminowania zaburzeń językowych i komunikacyjnych
  • podnoszenie świadomości językowej uczniów;
  • dbałość o poprawne, zgodne z normami języka ogólnonarodowego, wysławianie się;
  • kultywowanie piękna języka ojczystego.


Powered by http://wordpress.org/ and http://www.hqpremiumthemes.com/